18 Eylül 2009 Cuma

2009 2010 trend önerileri




Bugün güneşli güzel günü görünce dayanamadım hemen kendımı dısarı attım tabı hal boyle olunca benım ıcın alısverıs kacınılmazdı ve sizede biraz gözlemlerimden bahsedıyım dedım :) bu sene bılıyorsunuz ki vatkalar geri döndü acıkcası bu bana ılk basta bıraz korkutucu geldı ve cocukluk yıllarımı hatırladım o zamanlar vatkalar bir hayli modaydı zaten ama biz bunları kullanmadık denk gelmedık pek tabi buarada ben 81 lıym :)dolayısıyla bana bıraz komık gelıyordu fakat bugun gordugum vatkalı ceketlerı bolca ınceledım ve aslında uygun kombınlerle gayet hos olabılıcenı gordum ozellıkle zarada bu tarz ceketlerı gormek mumkun vatkalı olan lacivert ceket vardıkı kenarlarında kırmızı cızgı olan (99 ytl) bugun almadım ama daha sonra alıcaklarım lıstesıne eklenmıs durumda ;) taytları ve koton corapları zaten bırkac sezondur vitrinlerde görmeye alısıgız yine devam corapların daha kalın olanlarınıda cızmelerle babetler ve oxford ayakkabılarla giyilebir ayrıca gecen seneden sinyallerini veren diz üstünde uzun cızmeler daha yaygın sekılde gorulucek ve kullanılacaga benzıyor sonra yine önceden aşina oldugumuz kürklü yeleklerin bu sene biraz daha boyları uzamıs bence boyle daha kullanıslı olmus
Ayakkabılarda ve cızmelerde yine zımbalar püsküller kullanılmıs yani sonuç olarak vatkalar dısında bu sene ıcın cok farklı degısıklıkler goremedım





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder