4 Ocak 2012 Çarşamba

Like Chocolate : Tatlı Yılbaşı Sürprizi






Yılbaşı sabahı kapının zili çaldığında bana gelen bir paketin olması yeterince heycanlandırmıştı  zaten :) paketi açtığımda gördüğüm kocaman kutu içimdeki christmas ruhunu canlandırdı ve kutunun kapağını açtım içinde işte bu tatlı  beymen çikolata kutusu vardı 
Tabi ben resimleri daha geç çektiğimden çikolataların yarısı gitmiş olabilir çünkü inanılmaz lezzetliler :) Sonrada bu tatlı özel sürprizi yapan arkadaşımın kim olduğunu öğrendim Evet hala böyle düşünceli nazik insanlar var :) İşte ben 2012' ye böyle girmiş oldum Kısaca çok şanslıyım yeni yıla böyle tatlı bir hisle girdiğim için geriside gelir umuyorum.
Dilerim bütün bir yılda benim için ve herkes için  böyle sevimli,tatlı,mutlu,heyecanlı,sevgi dolu geçer ve herkesin istedikleri birgün gerçek olur ...
(H)











2 yorum:

  1. harika bir hediye imis. benim de bu sene kapimi macaron'lar calinca ayni bu sekilde, ben de havalara ucmustum. :))

    bu arada blog'umdaki cekilise beklerim. :)) http://the-lizard-queen.blogspot.com/2012/01/hediye-pixe-loldan-sec-begen-al.html

    YanıtlaSil
  2. Macaron mu cok tatlıymıs onuda cok severiM yani ne hos hediye olmus :)) ve geliyorum hemen cekılıse :)

    YanıtlaSil